28 Mart 2014 Cuma


Ortalık toz duman... Bir de gazetede Melike Karakartal'ın "Kanserli Bir Sistem" adıyla eleştirdiği yetenek yarışmaları yazısını okuduğum zaman havadaki sinirlerim iyice zıpladı. Sen kanserle mücadele etmek ne demektir biliyor musun? Bilemediğin belli, bilsen böyle bir başlık atmazdın. Kanser + moral derler ya, al sana moral!!

Kanser hastalarının moralini bu şekilde bozmaya kimsenin hakkı yok. Bir zamanlar da "amansız" diye yazılıyordu, gazeteye telefon açtım ve bunun üzerine "amansız" yazmayı bıraktılar. Her şey vakti saatindedir dedim. O gün bugündür kanser için "amansız" yazılmıyor.

    Hayat pek tatlı değil ama biz de onu tatsız yapmak için elimizden geleni yapıyoruz.

Bakıyoruz görmüyoruz, duyuyoruz anlamıyoruz ve konuşmuyoruz.

Ben, yollar yaptım...

Ben hastaneler yaptım..

Ben, ben, ben...!

Biz yan gelip yattığımız için üç kuruşluk emekli maaşıyla kaldık, biz anamızı da alıp gitmediğimiz için bir ayakkabı kutusu sahibi olamadık. Biz, ötekilerin haberleşebildiği sosyal medyamız yasaklandı.

Bağırdık ama duyuramadık.

Haydi ŞİMDİ "BEN"den  "BİZ"e geçme zamanı...

Hepimize demokrasi ve özgür yaşam... Haydi sandık başına!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder